Thursday, January 3

Silvester



Heyyy I can't believe it's already 2013 O.O Happy NEW YEAR everyone :D
Spent my Silvester evening in Basel at the Big Bang party which is the biggest one in Switzerland. At first we weren't so sure if we should go there or not since it was 16+ but it was super, and I had a lot of fun.
The ticket cost 60$ which was quite expensive, but since I didn't spend any money on drinks the amount of money I spent on Silvester was okey ;)
But I'm sooooo stupid because my friend and I forgot to take some pictures :'( And I really wanted to show you my new red hair :DD but well pictures of the hair will follow.

Also I meet that one super cute guy when I went with my friends to get some drinks. He asked for my number, but I stupidly tipped my number wrong on his phone (WHHHYYY :'( ) OMG I just wanted to cry after I found out, but it was already too late >.<
Yeah, but otherwise it was great, hope everybody also had a great evening ^^ 



Soo ich kann fast nicht glauben, dass schon 2013 ist :O Frohes Neues Jahr:D
War an Silvester an der Big Bang Party in Basel, welche die grösste in der Schweiz ist. Wir waren zuerst nicht sicher, ob wir dort hingehen sollten, da es ab 16 ist, doch es war super, ich hatte echt viel Spaß. Das Ticket kostete zwar etwa 50 Euro, aber da ich sonst kein Geld ausgeben hab, wars ganz ok;DAber ich könne mich erschießen, hab einfach vergessen, welche Fotos zu machen. Und ich wollte euch unbedingt meine neue rote Haarfarbe zeigen :'( Aber naja, das kommt später sicher noch :D

Und was ich noch erwähnen wollte. Hab dort voll den süssen Typen getroffen und er hat mich auch nach meiner Nummer gefragt, doch hab ich sie in seinen Handy falsch eingetippt (sag mal, wie dumm kann man sein *cry*). Ne echt, ich wollte nur noch heulen, als ich es bemerkte, doch es war schon zu spät >.< 

Aber ansonsten wars gut, ich hoffe ihr alle hattet auch einen schönen Silvesterabend ;D
xo Roxi

No comments:

Post a Comment