Thursday, March 21

Japanese Street Fashion

I'm still not very daring when it comes to fashion, but I hope this will change in the future. I absolutely love looking at street style pictures from all over the world and since I'm going to Tokyo soon I thought it would be nice to share with you some street styles I like.
These pictures are from Tokyo Fashion, a site that you should definitively check out ;D
Which one do you like the best?

Ich bin noch nicht sehr gewagt, wenn es um Mode geht, aber ich hoffe, dass sich dies in der Zukunft ändert. I liebe es, Street Style Bilder aus der ganzen Welt anzuschauen, und da ich bald nach Tokio gehe, dachte ich, es wäre schön, mit euch einige Street-Styles, die ich mag zu teilen. 
Diese Bilder sind alle von Tokyo Fashion, eine Website, die ihr euch definitiv anschauen solltet; D
Welches mögt ihr am besten?




























 xo Roxi

No comments:

Post a Comment