Saturday, August 17

Six Weeks of Dreaming are Over





Dear 13 followers and everybody else that's reading my blog, I am finally back :D
....Well actually I'm already back since a week, but who cares^^'
I'm sorry I swear>.<
I actually wanted to start blogging while I was still in Korea, but while uploading my pictures on my laptop I accidentally almost deleted all my pictures :O
In the end the pictures of "only" 6 days got deleted, but it was still so depressing that I just wasn't in the mood to blog until now.....
But I finally got it together and you can look forward to a lot of pictures and stories ;D

I'm also truly gratful for all the lovely comments I got on my last post, those made me really happy!
Thank you

Ich bin endlich zurück und werde mich jetzt auch so richtig ins Zeugs legen,
damit ich euch schön viel von meiner Reise berichten kann.
 Eigentlich wollte ich schon in Korea anfangen zu bloggen, aber ich habe versehentlich Fotos von 6 Tagen gelöscht, als ich die Fotos auf meinen Laptop laden wollten.
 Die ganze Sache war ziemlich deprimierend und hat mir auch jegliche Lust zum Bloggen genommen,
aber nun bin ich wieder startklar und ihr könnt euch auf viele Fotos und Geschichten freuen ;D
Ich wollte mich auch noch herzlich für die tollen Kommentare vom letzten Eintrag bedanken, über welche ich mich echt gefreut habe!
Herzlichen Dank 


xo Roxi


 
  


No comments:

Post a Comment